lunes, 30 de agosto de 2010

setmana tranquileta

Aquesta no és ni del Montseny ni d'ara, és de fa un any però em venia de gust posar-la, així em torturo pensant que encara no he pogut fer vacances...

Doncs, si, després de les dues setmanes anteriors on hi havia forces km, i on hi ha hagut les primeres càrregues de km i hores damunt la bici, volia deixar aquesta setmana per assimilar tot això i per reposar una mica. Alhora tenia visita amb el fisio per veure si trobavem la causa de les meves molèsties als genolls i les recaigudes que he anat patint.

I la veritat és que alguna coseta va trobar, una que ja sabia, que estic mal fet! i a que causa d'un altre esport que vaig practicar durant molt de temps i que fa que el cos es mogui de manera assimètrica, doncs he adquirit uns hàbits de moviment que han accentuat aquestes assimetries fins provocar una rotació a la cadera, així que mal fet i "guerxo", en fi, res que no es pogués solventar amb tractament i uns petits canvis en les cales, el seient i cosetes vàries per correguir la meva manera de moure'm.

I així ha anat la setmana, aplicant aquests petits canvis, en els cuals gairebé em carrego la tija, reposant i fent sortidetes curtes sense forçar per anar-me adaptant al tema, i la veritat, tot i que han de passar dies per adaptar el cos a moure's de diferent manera, de moment les sensacions són bones, durant la setmana cap mena de molèstia de res, i com que la cosa pintava prou bé vàrem quedar amb l'Edu i el Gerard per fer una sortideta el dissabte, l'Edu volia buscar una ruta per la zona del Matagalls Xic, i cap allà vam anar, sortint desde Centelles cap al Muntanyà, el Brull, el coll de Fontpomereta i el Matagalls xic, feia la tira de temps que no hi pujava i mira que hi passo vegades per sota.
Jo diria que és amunt, sempre amunt, però l'Edu no ho veu clar i prefereix tirar de mapa...
Des del Matagalls Xic, amb Viladrau al fons
A la tornada, tot buscant uns corriols ens vàrem "perdre" una mica i vam tenir la brometa del dia, un cami la mar de maco, de graveta solta i força trencat d'uns 4 km i amb repetxons del 22%, i com que els que anàvem no ens piquem mai... vinga a tibar de ronyons i el polar a 180ppm, i jo que no volia apretar, en fi, van ser 50km i 1400+ i el millor és que les cames responien sense cap mena de molèstia i la resta també, s'ha posat bé descansar una mica.
Sant Segimón, la dona ronda per allà...simpàtica ella...
I en vistes a que em trobava les cames bé i tenia ganes de pedalar, i la veritat sigui dita, fèia 15 dies que no rodava pel Montseny i m'enyorava, el Diumenge vaig sortir sol una estoneta, una pujadeta al Plà de la Calma, cafetó a Collformic, i baixada a casa als pares a dinar, tarda de sofà i peli i la setmana de descans que ha passat prou bé.

Ara a tornar a fer més km i hores, aprofitar que no queden massa dies de claror per poder sortir a rodar a les tardes i que s'acosta l'època "rodillo", i, en vistes a la pròxima visita al fisio i a alguna història que em ronda pel cap per fer abans de hivern. De moment avui he anat cap al Salt de la Minyona a fer-hi unes pujadetes, s'haurà d'aprofitar a sortir fins dimecres, ja que diuen que dijous plourà.

No hay comentarios:

Publicar un comentario