lunes, 9 de agosto de 2010

cap de setmana atípic, casori...

Bé, aquest cap de setmana es presentava atípic, no se'ns casa la germaneta peque cada setmana, així que veient que durant el cap de setmana poca bici hi hauria, vaig decidir no reposar el dilluns, cosa que normalment faig, i seguir rodant uns dies més seguits, ja reposaria a final de setmana, de manera que dilluns una volta en un circuit molt planer que faig de vegades per estirar les cames, però aquest cop vaig fer dues voltes a tope, no era la intenció, però em vaig anar animant...

Dimarts vaig tirar cap a Sant Sebastià, últimament em vé més de gust que cap al Salt de la Minyona, la pujada és algo més curta però amb més inclinació, em trobava les cames pesades tot el camí, com sense força, però al mirar les dades al polar no es reflectia això, jo em sentia com si no pogués moure el el plat i pinyó que hi porto normalment, de fet vaig pujar un pinyó, però les pulsacions semblants i el temps més ràpid... i el dimecres com que quedaven forces vaig anar a fer-hi alguna sèrie, tot bé.

Dijous i Divendres tocaven preparatius per el casori, i dissabte una ruta només al mati, 75 km i uns 1800+ per la PLana però anant molt ràpid, havia de ser d'hora a lloc per ajudar en els preparatius d'última hora, era una celebració complicada i requeria moltes coses a tenir en compte (si sabeu que és la Sindrome de Sensibilitat Química Múltiple, sabeu de que estic parlant), així que d'aquesta manera acaben les meves hores damunt la bici per aquesta setmana.

I per acabar amb aquesta entrada, simplement això, als que els hi toca ja saben de que va... els HHH i camí ral

No hay comentarios:

Publicar un comentario