sábado, 2 de enero de 2010

La primera de l'any...






Doncs la primera de l'any ha estat una caminada amb aquests dos, no és que em llevés tard, però venia de gust caminar una mica amb aquest parell, sempre hem fan riure, res de l'altre món, una caminadeta tranquila per estirar les cames, vaig sortir el 31, i el dos volia fer una volta que sempre em menja una mica la moral, no és que tingui cap complicació tècnica ni molts km, però si té dues pujades de mes de 10 km amb uns 900 m de desnivell cadascuna, la primera m'agafa en fred, ja que només sortir de casa ja pujo durant 12 km fins al Plà de la Calma, avui he pujat per La Codina, i després de passar-hi tants caçadors amb els 4x4 i les plujes dels ultims dies està una mica trinxat, però com que encara està tot glaçat pujo prou bé.


la plana sota la boira...











Com sempre al Plà hi bufa aquell airillo que et deixa glaçat de cop, aixi que m'abrigo una mica i avall va, cap al poble del Montseny, paso per Collformic i començo a baixar, és una baixada llarga i agafo un fred que ja em fa patir per tornar a entrar en calor, i no m'equivoco no, collons quin grisso cara avall, m'he parat i tot a veure un arbre que ha caigut sobre el cami i no he tingut valor ni de treure la càmara per fer-l'hi una foto, llamp d'arbre que ha baixat!! suposo que pel vent, i "bueno", un cop passada l'excusa per parar un segon segueixo baixant, ara ja fins a Sant marti crec que es diu, i segueixo fins a can bessa, alla agafo la baixada per anar a buscar el cami del Molar, una pujada de nou al plà, que no se que té, si perquè et torna a agafar fred després de tant baixar, o perque és la segona de més de 10 km en poc tros, però no hi acabo de tirar mai, però avui ha estat diferent, i ja sé que és per culpa meva, però abans amb els tres plats ho feia tot amb mitja, però avui he pogut fer-ho gairebé tot amb el 27-26/27-30, és una cadència que no hem posa tant nerviós com amb el plat petit, 22, i no forço tant com amb el 32, i el temps de pujada ha estat inclús més ràpid que de costum, no sé, m'agrada aixo dels dos plats i prou.





ja es veu lluny ja... mort de fred i amb el camí per davant...












un cop al Molar, unes vistes del Turó










encara ens queda un trosset fins allà dalt...












En fi, que un cop al Plà he decidit tirar de dret avall, tenia molt fred, una gent que passava amb cotxe m'han dit que fèia -5, i em quedava una baixada de 12 km on m'he quedat glaçat, avui he patit més a les baixades que pujant, això que portava els guants de gore, els peucs i les calces de coll alt, però ni així, demà agafaré una una altra ruta amb més puja-baixa a veure si no ho trobem tant.

Perdoneu la qüalitat de les fotos però son fetes amb el mòvil, aquests dies entre camelback, roba d'abric, eines i tot plegat passo de portar la càmera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario