domingo, 17 de enero de 2010

ja hi havia ganes...


A causa del últims esdeveniments i tot el l'embolic que tinc muntat entre una cosa i l'altre, fèia 15 dies que no podia sortir amb bici, i me'n moria de ganes, el que si he pogut fer ha estat posar una mica d'ordre al meu horari, i sense que sigui una virgueria, em permetrà durant uns dies treballar, preparar la meva mudança, estudiar i donar-me algun repàs en el rodillo, aquesta setmana ja ha estat aixi, i la veritat és que tot i no poder sortir massa estona a causa d'un compromis familiar, això de poder fer alguna cosa entre setmana s'ha notat, i molt!!

La ruta era el de menys, i el dia, que no acompanyava gens, també, tenia ganes de veure muntanyes, de pujar-hi i de parar-me a mirar les valls des de les alçades, de trobar l'aire fred al respirar, d'enfangar-me, de no sentir sorolls, i així ha estat, ha estat una ruta circular, i no la que tenia pensada, ja que la neu m'ha fet canviar de ruta, però com dic, avui era el de menys, he triat una pujada llarga, 16 km seguits i 1300 m de desnivell tot de tirada, i les sensacions han estat molt bones, renoi si s'ha notat poder fer alguna cosa entre setmana amb el rodillo, he pujat amb unes sensacions que feia dies que no tenia i que em moria per tenir, pel que estic molt content.

El que no esperava trobar-me era tanta neu acomulada en algunes zones, a part d'alguna nata intentant pasar per on no es podia, estava tot enfangadíssim, però m'agrada veure com el Montseny regalima per tot arreu, sembla que plori d'alegria després de tots aquests mesos tan secs que hem pasat, encara falta molta aigua, els gorgs encara no són plens i les rieres no baixen tant plenes com pot semblar, però els arbres són nets de pols, és tot humit i a la que surti el sol el Montseny ens obsequiarà amb la seva millor cara, neta, verda i blanca i amb aigua a les seves venes
En fi, que sempre va bé posar ordre i recuperar sensacions, encara que com avui, el dia no acompanyés gens, però com he dit, de vegades això és el de menys, l'important és pedalar, sentir l'aire fred, veure el Montseny nevat i tornar a casa enfangat, s'ha de tornar a ser nen...

No hay comentarios:

Publicar un comentario