lunes, 31 de enero de 2011

No anava bé però no ha acabat malament del tot.

Bé més o menys així ha anat la setmana, es preveia dura, més que res pel fred que ha fet i la meva negativa a fer rodillo mentre me'n pugui estar, tot i que aquesta setmana, entre el fred i les previsions de pluja pensava que no me n'escaparia, al final si, me n'he escapat.

El dilluns volia fer dues horetes, però amb el fred que feia vaig haver de tornar cap a casa una mica abans perquè no em sentia els peus i em començaven a fer un mal força "molest", però bé, si no recordo malament, el termòmetre va voltar els -9, potser era normal... El Dimecres, després de rumiar tota la tarda si rodillo o passar fred altre vegada, vaig decidir-me a provar de passar fred, volia fer força estona, i si no aguantava pel fred, doncs tornaria a casa i acabaria al rodillo, i al final van ser gairebé 3 hores fora, no feia tant de fred com el dilluns... El dijous volia fer un parell d'horetes més però em va ser impossible per feina, i divendres igual, així que començava el cap de setmana tristot per no poder fer el que tenia previst (fet que em reventa, què hi farèm) i vistes les previsions de la meteo, tocaria fer les hores del cap de setmana al rodillo i a més recuperar les de dijous, premi...

Dissabte, al llevar-me, que ja va costar prou... hi havia una boira que espantava, no es veia una merda a dos pams, i a més dèien que plouria... i quan ja tenia la bici muntada al rodillo em va trucar ma mare per demanar-me si baixava a dinar, i em diu que per allà fa sol i ha nevat una mica, i ale! al carrer!!
tot i que al sortir al carrer el dia no pintava massa bé... i veure això gaires dies seguits no anima gaire..

Vaig sortir de Vic cap a Malla, Tona, Seva i un cop allà tenia la intenció de tirar direcció Viladrau i saltar cap a Sant Sadurní D'Ososmorts, Sant Julia i Vic, però en arribar al trencant cap a Viladrau el tema pintava malament, la diputació de Girona no té diners per netejar carreteres i la de barcelona se'n gasta masses per netejar un dit de neu que es fondrà en un no res, en fi...

De Seva cap a Viladrau, el dia espectacular i rodant ben sol, ni cotxes ni res, un gust si senyor!

Sembla que aqui hauré de canviar l'itinerari, això i el fet de mirar-me absolutament tots els camins que trobo per la carretera fan que em decideixi a no comprar una bici de carretera, quan torni aquesta al cunyat, crec que en buscaré una de ciclo-cross, em servirà per rodar per pista els dies que toqui rodar i si em trobo amb coses així o veig un cami que m'interessi cap allà que aniré, crec que com a complement a la btt, per a mi serà la millor opció i la més divertida.

En aquest punt vaig decidir tirar cap a Taradell i d'allà cap a Folgueroles, però com que havia de recuperar estona del dijous, un cop a Folgueroles vaig tirar cap al Pantà de Sau i així fèia una estona més.

El Diumenge no hi havia boira però el dia estava més tapat, volia fer estona a molt poca intensitat, ja que el dissabte pujant de Sau vaig apretar una mica més del que tocava (no gaire), però la veritat és que per aqui hi ha pocs llocs on es pugui rodar, però...és el que hi ha, així que vaig decidir anar cap a Sant Quirze Safaja, no és plà però no té repetxons forts i va fent, i com que el que toca treballar ara és cadència i poques voltes, doncs ja m'anava bé, i la veritat és que va anar molt bé, vaig sortir de vic, cap a Tona, Hostalets de Balenyà, Centelles i cap a Sant Miquel del Fai i Sant Quirze Safaja, vaja, com la setmana passada, però ara per evitar la pullosa i collsuspina, vaig tornar pel mateix camí, no m'agrada però era el que em permetia ser més constant en cadència i ppm i de pas evitava la recta de Castellterçol, que els cotxes passen molt arran. Vaig fer tot el recorregut sense passar del 70%, fet que mai hava pogut, i la mitja va ser la mateixa de sempre (serà veritat que milloraré i tot??), les cames molt soltes i la veritat és que me les noto amb força, potser són les ganes de tirar més i de pujar amunt, però les sensacions són bones...
Dissabte pujant desde sau, fins i tot em vaig penedir d'haver-me compromès pel dinar, fèia dies per passar-hi més hores...

A veure si em puc posar a muntar la btt d'una vegada, ho enyoro molt, fins al punt de pensar que si només pogués fer carretera...no sé no sé, no em motiva gaire, i ara, veient el Montseny nevat, amb els dies que fa que no pujo al Plà ni a Collformic, uf!! enyoro molt la btt, en fi, a veure si arriba l'stock de bieles i faig la comanda complerta, segueixo somniant en verd...

Avui a veure què faig, ja que crec que tinc els llums sense bateria per sortir un parell d'hores, a veure si acabaré al rodillo després de tot...



No hay comentarios:

Publicar un comentario