jueves, 20 de enero de 2011

més de pneumàtics...

No sé perquè però sempre miro el que va sortint, i tot i tenir desde fa un temps la que considero la meva opció idònea en compromís amb el que faig, la zona on em moc i el que m'agrada i exigeixo a un pneumàtic, no em puc estar de provar altres coses.

Aquests que presento aqui no els he provat, alguns perque encara no es troben i altres perquè no és època per posar-los però hi ha opcions interessants per si a algú li serveix.

Anem a pams, perquè us pogueu fer una idea del que m'agrada o considero òptim per a mi, ara estic muntant maxxis monorail davant i darrera, van bé a tot arreu, agafen de lateral, roden increible i en fang es defensen prou bé per el poc tac que tenen. També els he combinat amb el maxxis aspen, que si fa no fa, va igual, una mica pitjor en moll i fang i una mica millor de tac lateral, però és na molt bona opció per a sec.

Anem doncs per el que veurem aquest estiu i que crec que poden ser grans opcions:

Maxxis Ikon









Sempre he trobat que el Kenda Smallblockeight era un superpneumàtic per sec, rodador, àgil, lleuger... l'inconvenient, el tac molt junt i molt baix, no debia ser jo sol que ho dèia perquè maxxis ha respòs, pràcticament és el mateix però amb el tac una mica més separat i més alt, que no farà meravelles en fang però se'n sortirà millor, i més tac lateral, quan el trobem per aqui, una molt bona opció segur, a més crec que anirà sobre els 510 gr
Maxxis Brentjens













Aquest si que no sé si sortirà o no, de moment és un prototipus, però he trobat un test on el posen com a molt bo en tema de polivalència, pel dibuix el veig tipus schwalbe rocket ron, tac baix i separat, bò per terreny tovet i menys rodador que d'altres, pot ser un bon pneumàtic d'hivern per xc, o un bon davanter convinat amb un més rodador al darrera per tot l'any...

Continental X King














Aquest crec que ho té força tot, a part de mil versions de carcassa i compost, tac separat per evacuar bé el fang, però les dues fileres del mig juntetes per rodar bé, una alçada de tac consderable, també podria ser una opció bona per tot l'any ja que té pinta d'espabilar-se prou bé a tot arreu, l'equip topeak-ergon l'ha estat emprant molt com a davanter, i al darrera en moll i terreny tou, l'únic però que hi trobo és que les versions lleugeres de continental costen de sellar i casquen els laterals que dona gust, i les altres versions pesen més que les maxxis.

No sé si po servir-li a algú d'alguna cosa, però si algú estava indecís, doncs ara pot estar-ho més jejeje, a la que en provi algun ja ho penjaré al test de pneumàtics d'aquest mateix blog.

No hay comentarios:

Publicar un comentario