lunes, 24 de enero de 2011

setmana dura

suposo que serà així, durilla, i és que han coincidit una setmana de càrrega de volum amb una setmana amb molt de fred, així que sinó desisteixo de la meva postura anti-rodillo, em tocarà passar fred durant més hores del normal, però és que sinó plou, em fa molta ràbia estar a casa, plantejar-me 3 hores de rodillo se'm fa un món, i tot i que no és molt diferent, ja que dóno voltes en un circuit totalment plà d'uns 4-5 km, fer-hi 75 0 80 km a partir de les 7 de la tarda, la veritat és que també es fa pesat, però bé, veig gent, evito que algun tractor m'aixafi, saludo als valents que també surten a córrer amb el frontal, o a algunes parelles de gent gran (de joves no n'hi veig) que surten a caminar i a passejar els gossos mentre dóno voltes a les meves coses i algunes fins i tot aconsegueixo que es quedin pels camins...

D'altra banda aquests dies dónaré voltes i recordaré els camins i llocs que he visitat durant aquest any amb l'scott, perquè ja no és amb mi, fa uns dies llegia en un blog que quan et separes d'una bici "algo se muere en el alma" i és ben cert, l'scott era una bici que certament va molt bé, però tot i ser la meva talla, era una mica justa per les meves potes llargues i els meus braços de maguila gorilla, (hi quedava una mica encongit i no acabava d'anar-hi còmode), m'ho ha fet passar realment bé i no em va donar mai cap problema durant els gairebé 7000 km que hem fet junts en aquest any. Espero que la seva substituta la superi, ja que després de pensar-hi molt, i tenir en compte molts detalls, gairebé m'he decidit, esperaré uns dies per madurar la decisió, i com que de moment pel que estic fent, amb la de carretera vaig bé, doncs tot es farà, ara de ganes i d'impaciència no en falten.

I pel que fa a l'activitat sobre les dues rodes doncs poca cosa a dir, el que toca, fer hores, el dissabte, després de rumiar-m'ho una mica, estàvem a -10, vaig sortir direcció Sant Sadurni d'Osormorts, per fer una volteta cap a Seva i aquestes carreterotes tranquiles que volten la Plana, i quan ja feia una horeta que rodava em va trucar en Pepe, que s'acabava de llevar i a veure per on parava, així que veient quue per aquella zona estava tot molt glaçat, doncs vaig tornar a recollir al dormilega, i vàrem fer el recorregut al revés, així per on era més glaçat i passariem més tard i potser ja no hi hauria glaç, com que a mi em tocaven unes 2 hores a un ritme sostingut vaig tirar les dues primeres hores i la horeta de després vam fer-la mooolt tranquils (gairebé parats).

I el Diumenge doncs vaig sortir sol, hem tocaven 3 horetes a un ritme que em costa de mantenir, i no acabo de trobar el lloc per fer-ho, i això hem fot una mica, així que aniria sol per tal de seguir-lo, vaig sortir cap a Tona-Hostalets de Balenya-Centelles-Sant Miquel del Fai-Sant quirze Safaja-Castellterçol-Moia-Collsuspina-Tona-Vic, uns 70 i pico km i més desnivell del que toca però és que si no pujava una mica i ho fèia tot de plà passava molt de fred, així una micona cara amunt ho passaria millor, tot i que no portaria la cadència que em tocaria, amb el fred que fèia i vent de cara, sortir ja era un gran què, de fet només vaig trobar-me un parell de ciclistes més en tot el camí.

De fotos, evidentment no en vaig fer, amb el que em costa no passar fred a mans i peus, no pensava treure la mà del guant ni un instant, ni per fer una foto, de fet, tenia la intenció de parar a fer un cafetó en algun lloc i per no parar, desabrigar-me, refredar-me, abrigar-me, sortir i tornar a entrar en calor, no vaig parar per res. Si el polar marca bé, la temperatura maxima que va registrar va ser -2, la mínima -9, sortir ja era un gran què i fer-ho a un ritme del 70-75% on no és que el cos generi massa escalfor, doncs ja n'hi havia prou...

No hay comentarios:

Publicar un comentario