lunes, 7 de febrero de 2011

això comença a fer por...

Aqui entrena fins i tot aquest...

com a mínim tanta por com ganes, i és que en la planificació que m'havia fet per l'hivern i primavera, aquesta fase de bases que tots més o menys fem, comença a canviar de tò, sense deixar de fer volum hauré de començar a introduir treball en altres franges i intensitats i a augmentar algun dia i hores, i això, per els horaris que tinc, ho fan molt complicat, tocarà treure hores d'on sigui, ja que dormir ja no dormo massa...

La veritat és que fa por el fet cremar-me, ja que no quedarà temps per a res més que treballar (i sort) i pedalar, i ara, amb la poca llum que hi ha encara, és fa una mica pesat sortir cada vespre amb boira i a sota 0, la cosa canviarà a la que canviin l'hora, els entrenos també seràn més variats, però ara com ara se m'està fent dur, però suposo que per a tothom que es troba en la mateixa situació que jo, que en sóm molts... espero que el ser el primer any que vaig fent sense molèsties als genolls i he decidit posar-me algun objectiu, puguin més que la mandra o el desànim d'alguns moments.

La setmana ha anat més o menys com la de tothom pel que llegeixo, les hores que es poden entre setmana, y si no hem acomplert el que hi havia previst, doncs a recuperar hores el cap de setmana. En el meu cas, doncs dimarts vaig començar prou bé, vaig fer les hores, però en canvi tot i haver de rodar a poques pulsacions vaig haver d'esforçar-me per arribar-hi, no ho entenc massa, ho estava cansat o algo passa i no voldria pensar el contrari, però el cert és que havia de córrer bastant per anar a la franja que em tocava, de fet, en la mateixa estona vaig fer una mitja de 5 km/h més que els altres dies, no sé... per si de cas encara era el cansament vaig decidir reposar el dimecres, doblaria les hores el dissabte i ja està. El dijous no tenia massa ganes de sortir a passar fred i vaig posar-me el rodillo, però enlloc de 3 hores en vaig fer dues, em veig incapaç de fer més estona...

El dissabte com que tenia previst fer una volteta per carretera (quin remei) i havia de recuperar hores, doncs vaig anar cap a la única banda on em puc moure a tant poques pulsacions, centelles, moià, collsuspina... i la veritat és que sota un dia esplèndid vaig fer tota la volta sense passar de 130 ppm i més depressa que altres dies que he fet la mateixa volta, ara, també he de dir que em va passar alguna grupeta que mentre et passen, miren i repassen què portes i com vas i posen aquella cara d'orgull mentre gairebé t'atropellen, i jo pobret de mi, mossegant el manillar per no saltar i plantar una mica de cara, tot arribarà, prometo "justisia", almenys a un parell que els tinc controlats...

I el Diumenge més del mateix però encara més lent, jajaja, i que enlloc de pujar cap a collsuspina, al haver d'anar més baix de voltes, doncs vaig tornar per la plana, però vaig poder acomplir amb el total d'hores setmanals a cada rang de pulsacions que ja és un què. I després dinar a casa els pares, tot morint-me de ganes de tornar a les pujades del montseny, i quedant amb el cunyat perquè m'ajudi a muntar la btt si m'arriba el que falta a finals de setmana o per l'altre, això si no m'han estafat, que ja fa prou por comprar fora, aiaiai que si m'haguéssin enredat em quedo sense bici i sense un duro...

No hay comentarios:

Publicar un comentario