domingo, 20 de febrero de 2011

pre-crònica...

a manca d'una crònica ben feta que faré més tard, em venia de gust avançar un parell de cosetes, ja tinc la burra gairebé muntada, però em falta la tija que no m'ha arribat, pertant encara no l'he estrenat (a més hi ha fang i està molt neta...jajaja), quedarà més lleugera del que pensava, ja que al pes que ha donat l'hi manquen uns 300 gr de tija i selló i l'hi sobraràn uns 100 gr ja que acabaré de gastar el cassette-cadena-canvi que portava i lo nou pesarà uns 100 gr menys que el que porto ara, en fi, que comptant que porta pneumàtics normals tubelitzats i el que he explicat abans el pes ha quedat aixi...


quines ganes d'estrenar-la...



suposo que un com muntada com ha d'anar i depenent dels pneumàtics rondarà els 8,5 kg, 1 kg més lleugera de com portava l'scott

2 comentarios:

  1. doncs si, la veritat es que jo tampoc m'esperava aquest pes, però ja que hi és...ara a provar-la, a veure quin dia us puc seguir!

    ResponderEliminar