lunes, 1 de marzo de 2010

no havia de fer bon temps?!!

Jo que estava tot il·lusionat amb el dia primaveral que havien anunciat les previsions...en fi, que ja ho tenia tot preparat per sortir de curt gairebé, sort de portar "perneres" i "manguitos"... No tenia massa temps, ja que hi havia dinar familiar i a més crec que uns petits canvis que vaig fer a la posició de la bici del "rodillo" no se'm van posar massa bé i tenia una mica de molèsties al genoll, així que vaig decidir fer una de les rutes marcades pel centre btt de vic, concretament la 7 amb un anexe, la 7b, en total serien uns 42 km i uns 1200m de desnivell, em fèia molta gràcia perque va per la zona del lluçanès que és molt desconeguda per a mi.

Així que agafo cap al punt de sortida, i fletxa cap aqui, fletxa cap allà, tot molt bé, pujades xules cap a St Bartomeu i na tirant, tot molt ben indicat, llocs bonics de veritat, segur que repetiré, vistes a la Plana que desconeixia, va bé de vegades tenir noves prespectives de les coses. Un cop passat Sant Bartomeu comença una baixada prou llarga i vaig trobant llocs que ni pensava que hi podrien ser per aquella zona...

La veritat és que és una ruta que és va fent bé, no és dura, i molt agraida per les vistes i els racons per on et porta, com m'agrada la btt!

Vaig seguint les fletxes i passo per Sobremunt i unes vistes del Pedraforca espectaculars, llàstima que només portava el mòvil per fer fotos i no dona per tant pobret, han sortit desenfocades. El camí segueiz cap a Sant Boi de Luçanès i aqui vénen els "problemes" ja que no trobo els indicadors per seguir la ruta, dóno unes quantes voltes i res de res, al final demano a una gent que tembé anava amb btt si coneixen la ruta i diuen que no ben bé però saben que segueix per Sant Marti Xic i m'indiquen el camí fent un tros de carretera, així que cap allà vaig, i la veritat és que val la pena, una ermita petitona amb més vistes espectaculars de la Plana, el Cabrerès, Pirineus, Cadí, Montserrat, tota la volta, llàstima que el dia no era clar... i la millor vista!! retrobo els cartells de la ruta 7 i porten per aquest corriol!!

Un corriol mooolt divertit, i llarg! vaig acabar-ne una mica cansat i tot, i no és del tot ciclable però es fa bé, té unes zones que vorejen molt un penyasegat i fa una mica de yuyu però és molt distret, el corriol en si dóna a Santa Cecília de Voltregà, i des d'allà va seguint direcció Vic per una riera i corriols, però tot planer.
Un cop al punt de sortida de nou m'han sortit 64 km dels 42 que havien de ser, però no pot ser que hagi estat tanta estona perdut, de fet és igual, la ruta m'ha agradat molt i si la repetís seria amb el tros que he estat perdut, ja que és del tot recomanable, però en un dia clar, que permeti disfrutar de les vistes.

El genoll no ha molestat gaire, però reposaré un parell de dies i provaré una altra tija a la btt a veure si trobo una posició millor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario