viernes, 26 de febrero de 2010

ja s'olora!!



Doncs si, sembla que ja s'olori, avui fa un dia espectacular, tot clar, sense núvols ni vent, fresqueta al mati i al migdia s'està de cine, sense fred ni calor, per a mi l'ideal per sortir a pedalar, però...avui no toca, toca treballar, per sort he hagut d'anar a la zona del lluçanès, que lluïa així d'esplèndid, justament per la zona on volia sortir aquest diumenge, hi hauria de trobar una camins per unir dues zones per les que voldria fer una ruta que resultaria la meva marató particular per la "Plana", i quines ganes que m'han vingut de ser allà amb la bici enlloc del cotxe!! és que vas passant per la carretera i ja t'hi trobes, pedalant, notant com pujen les pulsacions, fins que sona el movil i et recorda que estàs treballant...

Ja fa dies que no passava per aqui, últimament m'estic malacostumant, però no hi ha massa novetats, segueixo amb un munt de fronts oberts, però ja instalat a la meva nova casa (bé, piset), alternant feina i estudi i amb la cicloteràpia pel mig perquè ho equilibri tot una mica.

Diumenge passat però, si que va haver-hi alguna novetat, vaig anar a la sortida d'estrena dels uniformes dels maratonians i tot i que no hi eren tots, si que vaig poder coneixe'n una bona part, en una sortida gens maratoniana, uns 25 km de corriols per collserola ben divertits i un esmorzar de forquilla i ganivet, que de vegades també està bé, molt bona gent aquests maratonians, i tot i no fer masses km, ja es veu que pedalen de valent.

En fi, a veure si puc estar una mica més al dia pel que fa al blog, però el temps... tempus fugit... crec que deia algú fa molt de temps, que si no acabo fent les entrades com avui, de pressa i corrents i tot ben desmanegat...

No hay comentarios:

Publicar un comentario