lunes, 22 de marzo de 2010

una més, encara

que de vegades no calgui, aquests dies no hi ha res d'especial ni per destacar en cap àmbit. El dissabte, després de fer dissabte, per casualitat, vaig veure a una persona que feia molts anys que no veia, no està bé la veritat, molts de problemes i no fàcils de solucionar, em va deixar tocat, tocat de veritat, encara em trontolla tot.

Després, no sé perquè, però quan trontollo sempre acabo igual, hem vaig trobar al mig del meu montseny, respirant el seu aire humit, contemplant les plantes netes per l'aigua i la neu caiguda, veient com la Gala i l'Inuk corrien com bojos i contemplant com el pes de la neu ho ha trinxat tot...mooolta feina a netejar bosc, esperem que no passi res perquè d'aqui a l'estiu no estarà net i la veritat és que ha quedat perillós, ja ho estava molt, perquè el Montseny porta temps molt brut de sotabosc i ningú hi fa res, però com tot en aquest pais i per aquestes administracions que hi ha, que només miren de salvarse el cul i les butxaques i no fan res fins que passen les coses que passen i mentre no passin anirem mamant... Senyors, 10-15 o fins i tot 20 cm de neu no són res si les coses estàn bé, però si està tot fet una merda i tot es cau a trossos per si sol, per dues volves de neu que cauen es regira el pais, aquestes dues volves de neu l'únic que han fet és fer vessar un got que fa molt de temps que el govern i les administracions estàn deixant que s'ompli mentre miren i desvien els diners cap a les seves butxaques, perquè quan passin, doncs pringaràn els de sempre, en tots els sentits, seré jo, junt amb el meu pare i algun amic i veí qui netejarà el sotabosc de casa els pares, i ho pagarem nosaltres amb el nostre temps i diners, però també haurem de ser nosaltres els qui netejarem el camí per arribar a casa nostra dels arbres caiguts per la nevada, perque sinó dormim al carrer, i "sort" que a la zona no hi ha llum, (és massa costós fer arribar llum a 4 cases per la gent que hi viu, i si en volem ho han de pagar els propietaris de les cases, a tant per metre,oferta endesa, només saber que al primer vei la tenir llum corrent li costaria més de 90000€) així que totes les cases de la zona van amb generadors que sinó... en fi, no cal que digui massa res mes, tothom sap de que va el tema... però és una pena, amb el que té aquesta terra...

Bé si, que Diumenge si vaig sortir amb bici, després de les molèsties al genoll de tota la setmana, la bici del rodillo no m'acaba d'anar bé crec, vam sortir amb l'Edu, poca cosa, 45 km de corriols divertits però sense massa duresa, per fer-la petar una estona més que res, tant distret que em vaig oblidar de fer fotos, així que avui no n'hi ha... a més portava el nou polar, aixi podré "controlar" (això pensava jo!jajaja) una mica les sortides, pulsacions, desnivells, etc, però sóc tant inútil que l'instal·lo a la bici, ajusto les dades meves, les de la bici, premo l'start i marxando!, sense donar-li a la opció de bici, aixi que només he enregistrat 3 hores d'exercici i les pulsacions, sense km realitzats, ni velocitat, ni altimetries jajaja, si es que aquestes coses modernes no estàn fetes per a mi...

Una coseta més, mireu la posició 11 d'aquesta classificació, el nom i l'edat, la seva i la dels del seu voltant, a mida que passen els anys no puc fer res més que admirar-lo més i més
http://www.uscup.net/up/file/BONELLI_XC_RESULTS-PRO_MEN.pdf

2 comentarios:

  1. Que gran es el Tinker!!! I quina rao tens amb el tema dels boscos, esperem que no passi res gros aquest estiu... Salut!

    ResponderEliminar
  2. per la sortida que vàreu fer diumenge suposo que vareu poder fer-vos una idea de com esta el pati, la resta deu estar igual...

    ResponderEliminar