lunes, 8 de marzo de 2010

de més a menys...

Arribava el finde i tot s'anava posant a lloc, exeptuant alguna coseta que hem treia el son a nivell personal, la resta pintava bé, deien que dissabte faria bon temps i podiem quedar amb l'Edu per anar a fer la volta que vàrem abortar (paraula de moda aquests dies), cap a Sant Miquel del Fai, ell tenia una cursa a peu el diumenge, aixi que no volia fer masses km, desde Centelles en sortirien uns 40, aixi que jo vaig optar per sortir desde Vic, aixi en faria 40 més.

Dissabte em vaig llevar d'hora, bé, no vaig dormir massa que diguem, però tan és, un cop llevat i esmorzat i veient que feia solete tot es veia diferent, de curt amb perneres de 3/4, maillot curt i manguitos, jaqueta i tirant milles... i cullons quin fred més puta fins a Centelles!!! les mans glaçades, els peus insensibles i la cara que sents com si l'aire et tallés la pell, al agafar el lateral de la c-17, és tot rodar i vaig pensar que seria un escalfament suau i m'aniria bé perquè durant la setmana havia notat certes molèsties al genoll, però res de res!! un fred del copón i vaig arribar glaçat a Centelles, sort que hi havia un bar obert on escalfar-me mentre esperava...


Un cop refet, arriba l'Edu, i sortim, em diu que s'ha mirat per fer un recorregut nou, i tirem cap allà, la sortida és igual, pujem molt suau fins a la cinglera per després fer una baixada llarga per acabar planejant per un cami de sotabosc molt guapo fins a Sant Miquel del Fai, no hi ha massa incidents a l'anada, tret d'un pinyo meu al fang per no desenganxar un pedal a temps, i els peus remullats de l'Edu al travessar un altre bassal que era més profund del que pensàvem. Un cop allà, les vistes, impressionants, el lloc és guapo de veritat, ha acabat sortint el sol i és fa notar, la veritatés que ens quedem allà una estona xerrant, disfrutant de les vistes i esperant a que s'eixuguin els mitjons de l'Edu.

detall de la barana-estenedor...
Al final decidim que ja va sent hora de començar a tirar, tot i que s'està de cine, hem d'anar tirant, tot el camí de tornada és nou i hi ha la possibilitat de perdre'ns, així que sortim cap amunt, la veritat és que és més dura la tornada que l'anada, a més el camí està enfangat, un fang d'aquell enganxós de veritat, i entre que la zona és molt freqüentada per motos d'enduro i han deixat el camí força trillat i que no portem pneumàtics per fang precisament, ens costa prou tota la pujada, però res que no és pugui fer i les patinades ens serveixen per anar rient una estona.

Teniem pensat fer la part final per el corriol que va just per sobre el cingle, però veient com estava de fang, decidim fer-ne només una part i l'altre per una pista que et deixa rodar molt, quin gust poder rodar així, fèia dies que les méves rutes eren o amunt o avall. I per aquest camí retornem a Centelles, on acabem la ruta amb fent un trago a la plaça i jo prossegueixo el meu camí cap aVic, que encara em queden 20 km, però són de molt bon fer, i en poca estona em planto a casa. En total 80 km justos, el desnivell com sempre, no el sé, però no massa, hauré de tornar al Montseny aviat perquè m'estic estovant crec. Després com sempre, platàs de pasta, sofà, i un dia més rumiant sense acabar de decidir-me si muntar uns altres pneumàtics que tinc que per fang crec que aniria millor i guardo el Kenda per l'estiu, però estic segur de quan ho faci canviarà definitivament el temps i m'ho podria haver estalviat...

El diumenge no hi va haver massa cosa, veient el dia que feia i les poques ganes que tenia de passar fred amb la bici vaig decidir anar a Sant Hilari, a Mordor, a veure la cursa i a fer-hi alguna foto, jo ja l'he patit altres cops aquesta cursa i no tenia ganes de patir... però la veritat és que el temps anava canviant, anava refrescant molt i tampoc és que m'hi hagi quedat massa estona, just per veure els primers i cap a casa altre vegada.

per cert... com a tot arreu, ara, neva...

No hay comentarios:

Publicar un comentario