jueves, 23 de diciembre de 2010

Bon Nadal

És el que toca en aquestes dates, desitjar les bones festes i tot això que només val si es fa amb tota sinceritat, així que ho faré sincerament als que us passeu de tant en tant per aquest raconet.
Menjeu el que us doni la gana! ho cremareu segur, bebeu amb moderació, pedalar amb resaca és el pitjor que hi ha, disfruteu dels vostres i deixeu que els vostres disfrutin de vosaltres, que en el fons, a part dels que tingueu uns dies de festa, és el millor d'aquests dies, demaneu-l'hi al tió i als reis corriols inacabables com el de la foto, que la gent aprengui a anar per la muntanya i no ens l'hagin de tancar i que ens mantinguem allunyats de les lesions...en fi podem demanar mil coses, segons el que més valorem, en el meu cas, doncs ho tinc molt clar però m'ho quedo per a mi...

I ja en un àmbit més terrenal i sobre rodes, doncs diré que això de pedalar als ritmes que toquen ara és un "peñazo" i espero que doni fruits perquè sinó em cagaré en algú que jo em sé...m'avorreix, que hi farèm, i més aquesta setmana que amb la pluja m'ha tocat sobredosi de rodillo, però reconec que la feina és pot fer més ben feta, més constant no hi ha baixades on reposes ni pujades on s'han de controlar les pulsacions, diguem que s'aprofita més el temps que hi ets, i això pels que no ens sobra el temps, doncs s'ha de tenir en compte.

I per altra banda, tot i que encara no he fet res, a part dels R1 que encara no he muntat, diria que s'inicia un nou projecte i més o menys està decidit, ja s'anirà veient per aqui...

Bones Festes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario