domingo, 19 de diciembre de 2010

Ara si que si...


És que sinó, no pot ser, sempre dic que aprofitaré l'hivern per treballar una bona base, però la veritat és que sempre que ho he provat no ho he aconseguit mai, unes vegades perquè la zona on vivia el primer que tenia sortint de casa era una pujada de 10 km mínim i 900+ i clar, intentar pujar al 70% i no reaccionar quan t'avança algú i et mira amb cara de pensar "pobret com va...", doncs, diguem que m'ha resultat sempre dificil, i d'altres per avorriment, tampoc diré que no, però ara si que si, evitaré el Montseny durant una temporadeta i voltaré per la Plana, m'agradaria fer-ho amb la flaca, però la veritat és que ja fa dies que totes les sortides que faig són amb temperatures negatives i amb la de carretera fot un rasco... que la veritat passo, així que amb btt, ja m'han arribat els llums per sortir als vespres, així alternaré el rodillo (no tots els dies es posa bé sortir a sota zero), la flaca pel polígon, i la btt.

De moment, aquesta setmana ha estat la primera d'unes quantes en les que no hi haurà massa històries i on la nota predominant serà la monotonia, de moment per començar han estat, el dimarts flaca pel poligon, dijous rodillo, dissabte una ruta amb l'Edu per centelles i així jo podia aprofitar per rodar tranquil (velocidad absurda) l'anada i la tornada, crec que van sortir unes 4 hores i mitja i per primer cop en la meva vida vaig fer una sortida en bici sense passar-me de voltes, bé, excepte un repetxonet chiquitin. I avui he sortit sol per fer-ho més a consciència, he empalmat dues de les rutes del centre btt, la 6 i la 5, i m'he portat mooolt bé, en 5 hores només he estat per sobre del 70%, 5 minutets molt puntuals, i només he saltat de franja per molt poquetes ppm, ara, el que costa mantenir-se en aquesta franja ho sabeu tots i més quan et notes les cames bé, i per postres t'avança la majoria de gent que et trobes, però en fi, ara és el que toca, ja que per l'estiu havia mirat alguna coseta per la que em caldrà anar amb uns mínims ben fets, a veure si en sóc capaç...

Per altra banda, a part del llums també m'han arribat el que serà la primera part d'uns canvis que volia fer, i, tot i dubtar en la part principal, els frens segur que seràn aquests:

Formula R1 2011, 182 gramets el davanter amb el separador de les pastilles i amb la mànega per tallar i 192 el de darrera, això promet!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario