domingo, 14 de noviembre de 2010

tot i el refredat...

Desde Bellmunt, Cabrera al fons...

Aquests dies són d'aquells que no sé perquè s'acomulen un munt de coses a fer, planifiques com poder-les fer totes i pel motiu que sigui, n'acabes fent menys de la meitat, tot i això i el refredat tant extrany que he agafat, ja que em trobo bé, només mal de coll, una mica de tos i que em quedo sense veu, doncs tot i això encara he pogut fer prou coses.

Tot i anar-me medicant he pogut sortir tres dies entre setmana, dos al vespre amb la flaca pel poligon i un al migdia amb la btt, i el dissabte haviem quedat amb l'Edu i el Gerard per fer alguna cosa tranquila, ja que ells anaven a una cursa el diumenge, i per fer algun km de més jo vaig sortir cap a Centelles amb btt desde vic, allà una volteta "verano azul" i tornada cap a vic prou ràpid per veure els entrenos de la F1, a la tarda havia de rentar la btt, canviar la coberta de darrera, (i quines ganes tenia de tornar a portar monorail davant i darrera, crec que he trobat els meus pneumàtics), i a mitja tarda haviem quedat altre cop amb l'Edu i el Gerard i respectives parelles per anar a treure el cap a la fira de Muntanya de vic, i allà ja se sap, un munt de gent coneguda, xarrera per aqui i per allà, i després un soparet i d'horeta a casa que l'andemà tots teniem coses a fer.
Travessant tot la Plana, el Montseny al fons, ja l'enyoro, de la setmana vinent no passa...

Diumenge havia quedat amb el cunyat i un seu company per fer un "voltet", d'entrada tenia pinta d'encerrona i com que saben que no em queixo i que jo també els embolico... en principi quedem per anar cap a una zona que jo no conec massa i el punt de sortida és Sant Pere de Torelló, jejeje encerrona confirmada i no perquè sé que pujarem Bellmunt, amunt no m'espanta, el company arriba amb una specialized enduro i el cunyat amb la yeti, a veure per on em fan baixar...
Quantes persones haurà vist passar per sota les seves branques? és enorme, deu tenir una pila d'anys...
El "duo dinamico" camí del Puigsacalm...
La veritat és que el lloc era per parar a mirar-s'ho...

Pujant al principi no vaig molt fi, tinc molta calor i respiro malament, però paro un segon a treure'm roba i la cosa canvia molt, em trobo de cine amb la fresqueta, com que m'han tret un tros apreto fins a atrapar-los i en arribar a la seva alçada penso que ells baixant m'esperarant però no tindràn cap mena de mania en arrencar-me els adhesius així que segueixo al meu ritme ja que m'hi trobo molt bé, un cop a dalt els espero tot fent fotos i mirant per on em podràn fer baixar.
I elles ben felices prenent el solet...
Ja va quedant menys per pujar, un "gustasso" moure't per aquests prats...

I es confirmen les meves pitjors espectatives, tots dos baixen el selló, estoven suspensions i directament els dic que facin tranquils i que si no hi ha pèrdua que m'esperin a baix i disfrutin de la baixada, i així va, la baixada tret d'algun pas tampoc és tant complicada però ells baixen amb una xufla que jo ni somniant, a més és plena de fulles i per sota hi ha molta pedra i no hi vaig massa tranquil, però bé. Un cop a baix anem direcció Vidrà on diuen que pararem a esmorzar i després d'una buti prenem camí cap al Puigsacalm, i el camí desde vidrà és preciós, ja hi havia passat en algun bicicims fa anys, però el que no sabia és que els animals d'ells em farien baixar per el gr, tot plè d'arrels humides, pedra que patina un munt, més gent que a les rambles i tots queixant-se d'on anem per allà amb bici i un fart de caminar fins que arribem al creuament de la carretera, punt mitic de moltes fotos de la bicicims, la intenció era tirar cap a cabrera, però s'ha fet tard i jo havia de baixar a dinar a casa els meus pares, el cunyat tenia feina per fer i al company la dona ja l'havia trucat un parell de vegades, així que agafem la carretera cap a Sant Pere altre vegada i ja continuarem un altre dia, han estat pocs km, he caminat més del que m'agrada però al km 24 ja portàvem 1200+, i al final n'han sortit 38, les cames prou bé tot i que necessiten una sessió de montseny i pujades llargues.

No hay comentarios:

Publicar un comentario