lunes, 30 de mayo de 2011

més del mateix però millor.

Tot i fer uns dies que no escric res, no és que m'estigui parat, més aviat el contrari, però és que realment no tinc massa per explicar, segueixo sortint entre setmana intentant fer el que crec que necessito per millorar una mica (com tothom) i fent sortides més llargues els caps de setmana.

Fa dues setmanes, amb la o.nine "acabada" i a punt per fer km amb la transmissió nova, vàrem sortir el dissabte amb l'Edu, Gerard i Pepe, res, poca cosa, una volta per Castellcir, cingles de Berti... molt tranquils, una ruta de xarrera i riure molt, i l'únic problema va ser que un soroll que pensava que sortia de la transmissió vella quedaria solucionat, i va ser que no, pertant tocava seguir buscant, de moment el primer que vaig fer va ser desmontar els plats i posar fixador als cargols, amb les antigues bieles xtr m'hi havia trobat així que vaig començar per aqui (no suporto els sorolls).

El Diumenge vaig sortir sol amb intenció de fer més km, la volta la mateixa que últimament però amb la variant de que amb tant canvi entre bici de carretera i muntanya, tot i tenir-ho tot aparentment igual, tenia unes molèsties al genoll, i per no passar-me, enlloc de baixar cap a les piscines del Montseny i pujar pels molars, vaig pujar desde Collformic cap a Fontpomereta i d'allà a casa, així no em passava amb el genoll i podria veure la F1, així la volta es va quedar amb 108 i 2300+
Les sortides entre setmana han estat una mica diferents aquesta setmana, més btt, que és el que m'interessa i així cuido millor el genoll canviant menys de bici, ah! i segueixo buscant el sorollet dels collons, desmontant i muntant una peça cada dia, pedalier, bieles, pedals etc... de moment res de res però així vaig descartant coses.
Poder escapar-se al capvespre cap al plà de la calma està molt bé, no hi puc pujar gairebé mai a la tarda i veure el canvi de tons i colors amb la llum d'última hora i sense que sembli les rambles...

I així ha passat la setmana, buscant el sorollet i fent menys km que de costum però amb més intensitat.

Així arribo al dissabte, on tenia previst fer una volta llarga i l'esperança de que el sorollet vingués de la tanca de darrera, que de vegades també sonen, i més aquestes tant nyicris i lleugeres. Vaig sortir d'horeta (però sense passar-se) amb la intenció de fer la mateixa volta que les últimes dues setmanes però aquest cop acabant per on volia, de manera que sortida de Vic-St Sebastià-Fontfreda-Sta Eulàlia-La Miranda-Muntanyola-Collsuspina-Centelles-Aiguafreda-Pla de la Calma-Collformic-Les piscines del Montseny-Pla de la Calma -Collformic-Fontpomereta i d'allà cap a Seva pel pantà i d'allà cap a Puiglagulla pel gr, i un cop allà vaig baixar cap a Vilalleons per carretera, amb les obres de l'eix, el gr fins Sant Julià no sé com està i així aprofitava per arribar a casa rodant una mica i descarregar cames, en total van ser 146km i 3600+ acabant amb prou bones sensacions. El sorollet tot i haver canviat la tanca del darrera per la de l'scott d'origen va seguir però amb el pas dels km va anar disminuïnt, així que crec que pot venir del darrera, miraré de treure la roda, netejar i engrassar-ho tot una mica, també podria ser la patilla del canvi, que no seria la primera que espetega, nu sé...seguiré mirant...no sé si s'hi troba tothom o jo sóc molt maniàtic amb els sorollets, però amb totes les bicis que he tingut m'hi trobo...
Hi ha molta diferència en la vegetació a banda i banda del Plà de la Calma, depèn de com, fins i tot sembla que poguéssis estar en una altra època, com si el pas del temps anés a un altre ritme.
Ben bé com si hi hagués nevat, sort que no en sóc al·lèrgic...això si, s'enganxa a la transmissió que fa por...

Aqui, la o.nine encara ni hi havia estat, camí de Fontpomereta amb tota la Plana al peu esquerra i les guilleries al dret, per a mi, un lloc important.



El diumenge repòs, una passejada amb els gossos pel montseny, dinar a casa la mama i les curses per la tv desde el sofà i així entro reposat a la setmana.
Si voleu trobar gorgs i llocs on remullar-vos pel Montseny, només s'ha de seguir a aquest parell, se'ls coneixen tots...



4 comentarios:

  1. No pares, quines rutes que et marques al teu aire! i cuida aquest genoll, has mirat que el sorollet no sigui teu? jejejeje. Si sentissis la meva bici, et posaries dels nervis, últimament està molt musical...

    ResponderEliminar
  2. jajaja, potser si que soc jo! les rutes vaig fent com puc, però res comparat amb vosaltres, que feu una por! a més com que el temps no acompanya estareu reposadets per la tracks no?? molta sort!!! el dia que coincidim m'arrencareu els adhesius!!

    ResponderEliminar
  3. Caram quines quilometrades!! Lo teu si que es anar sumant!! Treure adhesius? em penso que si t'atrapen ens quedarem mirant aquesta bici teva que tant mimes!! Salut!

    ResponderEliminar
  4. comparat amb lo vostre res de res! i no la mimo massa no, només que no màgraden els sorolls... la bici que voldria mimar un dia la tindré, a veure si li modifiquen la geometria quan renovin el cuadre rigid aquests que pinten de blanc i turquesa...en el fons sóc un classicorro...

    ResponderEliminar