jueves, 14 de abril de 2011

Dubtes de la vida moderna

Doncs si, després de ballar-me pel cap durant força temps, m'he decidit a entrar a la vida moderna i mirar-me un GPS, i aqui entren els dubtes i per això escric aquesta entrada, a veure si m'ajudeu a decidir, el fet és que vaig una mica perdut perquè no sé massa el que vull, m'explico:

Hi ha moltes opcions, però només he mirat Garmin la veritat, i dins d'aquesta hi ha els models més d'outdoor i els més específics per bicicleta. I no sé ben bé que vull ni què necessito. Per una banda hi ha els que ho incorporen tot com el Edge 705, o els models més outdoor com els etrex o els Dakota.

Per una banda tenir-ho tot en aparell està molt bé, molt pràctic per tenir-ho tot enregistrat i ordenadet, rutes, entrenos, etc. a més el 705 és lleugeret i petitó. Però per altra banda, i éssent realistes, últimament, no miro ni els km que faig, tinc el Polar a la btt, que registra els perfils i altimetries i m'agrada tenir-ho, però entre setmana gairebé ho faig tot en carretera i tot i portar comptakm, només estic pendent del pulsometre i el temps, pel que em fa pensar que amb un gps més bàsic que em servis per carregar-hi tracks, mapes i crear rutes, potser ja en tindria prou, així amb un etrex vista hcx (amb microsd) o un dakota 20 ja faria, i només el portaria quan el necessités, la resta de dies, amb el polar o similars ja faria. Quin merder! entre preus a mil llocs i mil opcions no sé que fer, a veure si els que ja heu aparcat els mapes fa temps i hi enteneu en trastos d'aquests m'ajudeu una mica...


Edge 705


Dakota 20


Etrex Vista hcx

No hay comentarios:

Publicar un comentario