lunes, 7 de marzo de 2011

això ja m'agrada més...

m'encanta aquest lloc, el Molar, just a mitja pujada al Plà, amb al Matagalls a una banda i el Turó a l'altra, aquesta vista del turó domina tota la pujada...

Tot i ser una setmana d'aquestes que diem de descàrrega o d'assimilació i no tocar, tenia previst treure'm la son de les orelles el diumenge i fer més hores i desnivell del que tenia previst, i és que les ganes de passar alguna hora més sobre la o.nine i fer alguna pujada d'aquestes llargotes que m'agraden i voltar pel Montseny nevadet m'atreia massa com per fer una sortideta de "verano azul" que és el que tocava, però al final va acabar sent una mica així, un "verano azul" però més llarg...

La setmana només tenia dos dies de bici i aquestes setmanes de poca activitat m'atabalen una mica, i tot i tenint mil altres coses a fer, acabo fent menys que les normals. Vaig sortir el dimarts, gairebé dues hores per sota del que havia de fer, i, és que em vaig equivocar de casc, en el que porto a les nits, porta el frontal enganxat i em serveix per mirar el pulsòmetre i al no dur-lo, doncs no vèia el polar i vaig acabar anant per sota del que tocava, ale, a recuperar dissabte...

El següent dia de fer alguna cosa era dijous, volia fer unes 2,5 hores suaus però una estrebada a la feina van fer que a la hora i mitja de rodillo tingués més molèsties de les que volia, i com que em conec l'esquena, doncs prou...

Dissabte vaig sortir amb la flaca, tocaven 2.5 horetes suaus i com que no volia enfangar la o.nine (si el que acabo de dir és cert, no vaig sortir amb btt per no rentar-la després...ja he dit que aquestes setmanes de poca activitat encara em tornen més vago...) i com que tocava recuperar una mica la intensitat que va faltar dimarts i una horeta del dijous vaig començar pujant a Collsuspina i després deixar-me caure tot rodant cap a Centelles i tornar a vic, res de nou.
Tot i estar tot moll, el dissabte va fer un dia radiant, vaig enyorar la btt tota la ruta...

No té res d'especial i el nivell tècnic és zero però m'encanta aquesta pujada

I el Diumenge volia fer una volta pel Montseny i el Gerard va dir que s'apuntava així que vam quedar a centelles i d'allà vàrem pujar al Plà fins a Collformic, vàm baixar cap a les Piscines del Montseny per la Castanya i d'allà altra vegada amunt pels Molars fins al Plà altra vegada, d'allà cap al Brull i de retorn a Centelles. Van ser uns 74 km i uns 2000+ en dues pujades llargues, res de puja baixa, volia mantenir un ritme constant durant les dues pujades, sense arribar a umbrals, ja que encara no toca, però si que volia mantenir un ritme aeròbic alt, però no va poder ser, el Gerard casi peta a la segona pujada i a part d'acabar amb tot el que portéssim per menjar, especialment tot el que portés escrit la paraula "gel" o "power", el pobre va tenir dues estones dolentes...i no era plan de posar-me a tirar i deixar-lo sol, i menys quan el primer baixón el va tenir al km 2 i en quedaven 8 per pujar encara, així que vam anar fent tranquilets fins que ell va trobar aquell ritme "cansino" que pots anar fent i així vam pujar. Després, a casa, vaig veure que no haviem pujat tant lents com m'havia semblat, però jo em vaig quedar amb la sensació de poder haver pujat força més depressa, ja ho repetiré per comprovar-ho...
El Gerard arribant a dalt tot cascadillo, no havia fet mai la pujada del Molar, suposo que va tenir 10 km per cagar-se en mi..."niño! què? com ho portes? va que ja hi som i tot avall i a dinar!" ...Adéu Gerard, veient el final de la pujada, només li va sortir "et fa res que no pari?"... sort que un cop a dalt, i al rodar una mica pel Plà ja li va canviar la cara...i si el que es veu a la primera foto és el meu dit...un que en sap!
Per cert, la o.nine pujant, d'escàndol i baixant també però no m'acabo d'acostumar a això de que tingui cert punt de flexió i amorteixi, fa por que es trenqui! i té un comportament molt diferent a l'scott, és més llarga horitzontalment i més curta de vaines i en els revolts ràpids sembla que giri molt de sobte, entra molt suau del davant i és molt reactiva del darrera, ja m'hi aniré acostumant...

No hay comentarios:

Publicar un comentario