miércoles, 29 de septiembre de 2010

Bé, no era el que més convenia, però a falta de feina, per la vaga, doncs pedalem, res de l'altre món, una volta desde Vic cap als Munts, baixada per la cua de rata cap a Vilanova de Sau, Sant Romà de Sau, d'allà cap a travessar la presa i cap a Rupit fent una parada al Salt de Sallent, que feia molt que no hi parava, de Rupit cap a Rajols, Tavertet, L'esquirol, Roda i vic altre vegada, 90 km clavats i 1900+, però avui el millor no ha estat la volta, tot i que fèia molt que no voltava per el cabrerès, ni les sensacions, que tot i no anar malament, no acabava d'anar, sinó el dia i els regals que de vegades ens deixa el clima de la Plana, fresqueta, boira matinera, mars de boira i sol radiant.
sortint de casa, per aqui no hi havia massa boira, cosa extranya...

Primer regal del mati, des del Salt de la Minyona, espectacular, per sobre només el Plà de la Calma, Matagalls, Turó i Agudes.

Cap a l'altra banda, Cabrera al fons, realment era per quedar-s'hi, i més sabent que ara em tocaria ficar-m'hi a sota, cap a Vilanova...

ja tallava arran ja, desde la cinglera donava la sensació de poder-te estirar damunt aquest núvol

Un cop al Salt de Sallent, des del mirador, l'espectacle segueix, està tot d'un verd espectacular

Està verda fins i tot l'aigua...potser és el fons, però jo no m'hi ficava...

Aqui, ja desde l'Avenc, les vistes són espectaculars, tot pujant no aconseguia recordar perquè fa tant que no hi pujava, quan temps enrera era una de les meves rutes predilectes, en arribar-hi hi he caigut de cop, no recordava que l'havien asfaltat!! quan ho vaig veure el primer cop vaig dir que havien mort l'Avenc, i ho repeteixo ara, han mort l'Avenc, no crec que hi torni a menys que me n'oblidi com avui, i espero que no continuin destrossant més racons com aquest, ja no tansols per el paviment, sinó per l'accés que otorga a cotxes i molts vehicles, molta gent, i està brut i plè de merda...en fi, ja sabem que và, no cal dir massa més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario