lunes, 30 de enero de 2012

millor amb btt...

Seguint amb que tenia previst, durant la setmana passada vaig començar a moure les cames al rodillo altre vegada, amb l'inconvenient de que la manera de distreure-m'hi s'ha vist seriosament perjudicada (que ens tornin megaupload!!!!), i el cap de setmana, doncs tenia previst sortir un dia amb la de carretera i l'altra amb btt, però dissabte va sortir plujós i la veritat, no tenia ganes de temptar la sort i agafar refredat altre vegada, així que "rodillo" altre vegada...

Diumenge si, en un principi la intenció era btt, però per mandra d'enfangar-me (si, estic gos fins i tot per això) doncs vaig sortir per carretera, de fet, per "rodar" va millor, la plana és poc plana...així que "flaca", només quedava triar recorregut, o tirava cap a St Feliu de Codines o cap a fi de provincies, no volia fer molt tros ja que aquesta setmana tocaràn més hores i havent estat parat, doncs millor una mica de seny.
De camí a Seva, la boira començava a escampar...

La volta va ser per fi de provincies, ja que es veia el dia més clar, així que de Vic cap a Tona, Seva, Viladrau... el problema va ser just al punt de canvi de provincies, la zona que competeix a la diputació de barcelona tenia la carretera neta i desalada i la zona que manté la diputació de girona no, i aqui va venir "l'error", l'any passat em vaig trobar igual i vaig fer mitja volta, i de fet me'n vaig penedir ja que pensava que només seria un trosset que queda a l'obac.
Baixan cap a fi de provincies, ja es veia empolsinat...
Amunt, direcció Seva, avall direcció Viladrau, pensant que seria un tros i prou, doncs avall.

Però no, no va ser un trosset, era tota la carretera fins viladrau, i voltar amb la flaca amb la carretera amb gel i neu doncs no feia molta gràcia, però mentre anava rumiant si donava mitja volta o tirava un trosset més a veure si millorava ja va ser lluny per girar cua, així que avall va fins al trencant de St Sadurní, ja que cap a Viladrau pintava cada vegada pitjor. El tema va millorar una mica però no massa, i en el punt on ja no hi havia glaç, doncs era tot sense asfaltar per les obres de desdoblament de l'eix...hagués estat millor agafar la btt! però no diré que no m'ho vaig passar bé intentant mantenir l'equilibri amb la de carretera per sobre el glaç.

Però no, no va ser un tros, i al final vaig tallar direcció St Sadurni per trobar això...

No hay comentarios:

Publicar un comentario