martes, 20 de diciembre de 2011

na fent i na tirant...

Així de simple i així de senzill, és la sensació que tinc els primers dies de fer aquesta base que farà tothom passat festes i que jo m'he avançat una mica, ben bé no sé massa perquè però que ja hi sóm posats, de fet, no sé si m'aporta massa beneficis a nivell fisiològic però a nivell de coco crec que si i més aquest any que ho he estat fent tot al "rodillo", almenys aprendré a patir si no moro d'avorriment en el procés...



I els caps de setmana, doncs carretera, de moment suau, i per rodar de plà i fugint de la boira, aquests dies he estat fent el trajecte de Ripoll a Setcases i rodalies, o per Centelles, St Feliu de Codines, etc. és el que té no tenir l'eina que toca per poder posar els rodaments a la Meri, que entre el rodillo i carretera i no poder passar d'unes pulsacions, la motivació he quedat enfonsada del tot, de fet, el que més m'ha motivat aquests dies ha estat el fet de mirar sèries de la tv mentre pedalo al rodillo, d'aquestes que per la tele et retiren a mig seguir o et posen a hores intempestives. En definitiva, un desastre...





Pujant a St Feliu de Codines, li va costar prou escampar a la boira...


Per sort, avui he pogut muntar la Meri, i en mirar-la i enfilar-m'hi altre cop, em tornen tots els dubtes de si 26 o 29, és que la cabrona va molt bé! m'han revifat de cop totes les ganes de pedalar, de fer rutes i pedalar més hores de les que ara em toquen. Sort que ara ja podré augmentar una mica els ritmes i la cosa canviarà...

No hay comentarios:

Publicar un comentario