martes, 9 de agosto de 2011

mandra...



Podria dir que en bona part la mandra ha estat la "causa" o "culpable" de que no hagi actualitzat massa últimament, l'altra part seria que no he estat fent masa res... Desde la patacada i en tot el Juliol no és que hagi pedalat massa, ha estat un més de relax i replantejar certes coses ja que els plans que tenia per les vacances han patit canvis i no podré fer-ne fins més endavant, això fa que la idea de marxar a fer l'Eiger i el Gran raid l'hagi de deixar per un altre any, bé, almenys he estat un objectiu per fer algo durant l'hivern de manera estructurada, tot l'any "planificat" per estar bé a l'agost per res, i ara em quedo sense cap objectiu clar per aquesta segona part de l'any, aixi que em dedicaré a sortir, disfrutar de la btt i les muntanyes amb els ulls posats a l'any vinent, on començaré a mirar alguna ruta llarga, d'aquestes per etapes, que posiblement és el que em vingui més de gust fer, però ja és veurà perquè queda clar que no puc planificar massa res.


No he sortit massa però tampoc m'he estat parat, hi ha hagut rutes pel Montseny, per la zona de Camprodon, per Ribes de Freser i per la zona de Vic, molta més btt que carretera i amb un aire diferent, sense encantar-se però si m'ha vingut bé parar-me a tirar fotos, doncs també ho he fet. Això si, desde l' 1 d'agost ja he tornat a sortir cada dia, que tot i no fer vacances plego prou d'hora i puc sortir força estona cada dia, a veure si torno a recuperar la forma que ara hauria de tenir ja que se m'acostaven els dies d'estar fi... en fi, un recull del que he nat fent.

























4 comentarios:

  1. Creus que una Merida de 18' m'aniria be? jeje!!! Si saps d'algu que es volgui passar a les 29´i tingui alguna.... Un plaer rodar amb tu l'altre dia, a vore si anem coincidint! Cuida't!

    ResponderEliminar
  2. jajaja! que cebroncete! això no es fa! ara que anava assumint aguantar aquest any, i em tornes a fer dubtar! ara em faràs voltar el cap encara més jejeje jo crec que si que t'aniria bé... un plaer igualment rodar plegats, haurem d'anar coincidint, cuideu-vos!!

    ResponderEliminar
  3. No voldria pressionar.. però poder que actualitzis no? Per que quiet no hem crec que estiguis!

    ResponderEliminar
  4. jajaja! que cabró;) no estic quiet no, però tampoc arribo a lo vostre, ja fa dies que ho tinc pendent això d'actualitzar, però segueixo amb mandra per estar davant l'ordinador, estic fent carretera i prou aquests dies, a veure si agafo forma i quan sigui gran us puc seguir...la veritat es que no hi ha massa per actualitzar, ctra, picades de tot bitxo vivent amb visita a urgències inclosa, i projecte de sortida vic-cuenca...;)

    ResponderEliminar